elköltöztünk

Elköltöztünk!! Új cim: www.mumoka.marosdekor.hu !!

2012. január 24., kedd

Kutyajáték farmerből




Kellékek:
-egy farmer szárának egyik fele (kb. a farzsebig)
-tű, cérna, olló
Elkészítési idő: max. 10 perc
Borzasztóan egyszerű elkészíteni, és ha van egy már kidobásra váró farmered, pont megfelel a kutyusodnak játék gyanánt. Garantálom, hogy örülni fog neki! Én egy sztreccsesebb anyagú farmert választottam, hogy lehessen húzni, rágni, marcangolni és hogy minél strapabíróbb legyen. Előnye még, hogy nem annyira foszlik, mint az eredeti denim. Levágtam a farmer szárának egyik felét, három egyforma részre vágtam, a tetejét összevarrtam, összefontam, és a végére egy hurok segítségével nagy csomót kötöttem. Majd az elejére, ahol már előzetesen összevarrtam, varrtam egy rojtot is az izgalom kedvéért. :) és lám el is készült egy készségfejlesztő kutyajáték!
Extra ötlet: Ha kicsit hosszabbra csinálod, a közepére is köthetsz egy csomót, hogy több fogás legyen rajta!
(A tartósság érdekében négyszög alakban varrtam meg a tetejét, /ahogy a képen is látszik/ és a csomót is pár öltéssel elvarrtam) Jó szórakozást kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése